tirsdag, juni 13, 2006

Le Mans - 1.450 km to go


Så er tiden ved at være inde til at jeg smutter ned til Tom K. i Le Mans og følger de 9 (!) danskeres kamp i 24-timers løbet Le Mans. Jeg har truet med at ville til Le Mans i flere år, men har altid sprunget fra i sidste øjeblik fordi jeg hellere ville ud at flyve. Nu er flyveren i sverige til VM, så nu skal det være.

Jeg futter afsted med Thomas i aften engang når ungerne er puttet. 1427 km - så er vi der. Vi regner med at køre i et stræk og så sove/køre på skift.

Det bliver specielt interessant at følge Tom K. 7 x Le Mans vinder allerede, og i år skal han så køre i dieselracer for første gang - Audi R10. Jeg tror det var ca. 1.100 HK og et moment på 660 NM, så der skal nok ske noget på vej ud af kurverne.

1 Comments:

At torsdag, juli 06, 2006 2:58:00 PM, Blogger Arne Boye-Møller said...

Ja, den er god med dig. Fortæl nu om din flyvetur igår i det Jyske medens vi andre arbejdede...eller var jeg den eneste der ikke fløj?

 

Send en kommentar

<< Home