søndag, juli 11, 2010

MIG-8

Efter gårsdagens anderledes udelanding har Ole omdøbt EC til MIG-8'eren. Som det fremgår af indsatte billede fra Google Earth + min SPOT markering ville jeg havde haft anderledes alvorligt selskab hvis basen ikke havde været under renovering. Så skulle jeg nok have forklaret mig en del mere og havde sikkert også stadig siddet på en kold skammel med spotlight direkte i ansigtet. Men sådan gik det jo ikke..... heldigvis.


Sliac ligger her.

Vi håber på CU og mere regulær termik i dag. Det andet her er sgu at køre på grænsen. Jeg er glad for jeg valgte den sikre løsning. Jan der landede lidt længere fremme kun berette om høje afgrøder (han landede selv i majs med et andet fly). Der var også rigeligt mange ledninger at tage hensyn til. Han varfortåligt nok lidt træt af sin udelanding og synes det var lige spændende nok.

Vi har 7 dage endnu og håber vi får lidt mere kontinuitet i flyvningerne og nogle dage hvor hele feltet kommer hjem i fin stil.

Christian