mandag, juli 31, 2006

SAC 2006 - Dag 5-12

Nå. Jeg må indse at jeg ikke får skrevet om hver enkelt dag, og nu hvor det hele er ovre er der også nye eventyr der står og venter. SAC endte okay. Det blev en samlet 3. plads. Med den første dags udelanding og 18. plads i mente er det OK. Jeg mistede 450 point den dag og var til slut kun ca. 125 efter 1. pladsen, så det er okay. Vi fik 8 flyvedage. Det blev til 2 dagssejre, en 2. plads, to 3. pladser og en 5. og 6. plads - og så den trælse 18. plads.....

De sidste par dage (hvor jeg bliver nr. 3) kunne jeg godt have gjort det bedre. Efterrationalisering og SeeYou analyser viser en planløs flakken rundt i landskabet. Der var nok for meget fiksering på at flyve konservativt. Højden var til at gå mere på kurs - lidt hurtigere. Det gør jeg næste gang.

Lene var glad for at jeg kom hjem igen, og det er jeg da også glad for. Sæsonen går snart på hæld. Så med efterårets sociale aktiviteter, baby på vej mm. bliver der nok kun en håndfuld flyvedage mere. Måske jeg skal se om jeg kan liste en enkelt dag ind på en hverdag. Det må jeg tage en snak med min forstående chef om.

Men til næste år......

De endelige resultater kan ses på: http://www.sunaircup.dk/files/seeyou/685_SAC_tot.htm