mandag, juli 05, 2010

ikke lige min dag

Hej. Ikke så meget af sige til mine præstationer i dag. Jeg kom bare ikke over bjergene i den vestlige del af Martin-dalen, og turen endte hvor den startede. Det virkede bare ikke for mig.

De andre klarede skærene, om end der måtte kæmpes.

Rasmus ligger flot nr. 5 i klubklassen nu, og Jan kravlede op på en samlet 16. plads. Velfortjent.

Her er i mellemtiden en video fra 1. dag.

Se i øvrigt flere videoer på WGC hjemmesiden her.

Op på hesten igen.
Christian

2 Comments:

At tirsdag, juli 06, 2010 8:16:00 AM, Blogger Unknown said...

Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

 
At tirsdag, juli 06, 2010 8:19:00 AM, Blogger Unknown said...

Ja, op på hesten igen!
Husk de fleste vil opleve en decideret ØV- dag under en lang konkurrence. Du kan stadig nå dine mål hvis du spiller dine kort taktisk.Bare giv den gas på de gode stræk og flyv "kedeligt" og "nassende" i de svage/lave områder.
Jeg hepper på dig!

 

Send en kommentar

<< Home